European Media Partner

IT is top of mind

3 vragen aan… Bram van den Braak, Senior Manager Project & Sales Jaarbeur

Steeds meer bedrijven realiseren zich dat een goede, integrale IT strategie bepalend is voor het succes van hun organisatie. Door een explosief toenemend aantal oplossingen zijn steeds meer organisaties op zoek naar hulp voor hun digitale transformatie. TBX, opvolger van de IT-vakbeurs Infosecurity.nl, Data & Cloud Expo, geeft op 3 & 4 november antwoord op de belangrijkste IT business vraagstukken en helpt zo digitale transformatie binnen een organisatie te versnellen. 

Waarom zijn de onderwerpen die aan bod komen op het event relevant?

“IT is top of mind bij heel veel bedrijven. Tijdens de coronacrisis is de urgentie voor digitale transformatie voor veel organisaties duidelijk geworden toen mensen thuis kwamen te zitten en op afstand effectief en veilig moesten werken. Potentiële nieuwe klanten kwamen meestal via IT de eerste keer in aanraking met de betreffende organisatie. Op het event praten we dus over de belangrijkste uitdagingen van nu: Future of Work, Customer Experience, Sustainable Tech en Cyber Resilience. Om een belangrijk voorbeeld te noemen: permanente cyberveiligheid stopt niet bij het installeren van een virusscanner.”


Het event is dit jaar hybride, wat bedoelen jullie daar mee? 

“Voor ons houdt dat in dat we bouwen aan een community waarbij vraag en aanbod elkaar kunnen vinden en ondersteunen. Onze missie is om mensen bij elkaar te brengen, en dat gebeurt in dit geval al vóór het event op een digitaal netwerkplatform. Door middel van AI matchmaking software, helpen wij bezoekers om in contact te komen met personen die op dat onderwerp zouden kunnen helpen. Ook na afloop kunnen veel sessies met sprekers worden terug gekeken. We zien het echt als een verlengstuk van het live gedeelte, want elkaar in levende lijve ontmoeten blijft de meest impactvolle vorm.”


Wanneer is TBX geslaagd?

“Als bezoekers geïnspireerd zijn geraakt en verder zijn geholpen bij hun digitale transformatie is het voor ons een succes. Dit gebeurt middels het community based denken. Bezoekers kunnen leren van sprekers, de specialisten op de beursvloer, maar ook van andere bezoekers, zowel offline als online. Waar voorheen de focus lag op oplossingen, staan de business vraagstukken nu centraal.”


Delen

Journalist

Féline van der Linde

Related articles